Arhive bloga

Мале олимпијске игре-градско такмичење, 26.05.2017.

28/05/2017 · 2:15 pm

Дан школе

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Традиционално, 24. маја у ОШ „Милорад Мића Марковић“ организована је приредба поводом Дана школе. Учесници овогодишњег програма били су ученици од првог до четвртог разреда из сва три објекта наше школе. С обзиром на то да се у нашој школи негују праве вредности као што су пријатељство, толеранција, поштовање и прихватање различитости, приредбу су уз хорску песму „Динг донг“ коју изводи група Чаролије, отворили најмлађи ученици из Мале Иванче. Након разиграног хора најталентованији глумци потрудили су се да своје драмско умеће прикажу кроз представу „Свемирац у потрази за пријатељима“ у којој је публика била упозната са различитим народима широм света и њиховим културама. На овај начин сви присутни су имали прилику да уз комичан лик нашег Свемирца упознају једну дружељубиву Индијку, заљубљеног Шпанца, разиграну Африканку, науче како се играју грчки сиртаки и мађарски чардаш,упознају са јапанским борилачки вештинама и за крај, наравно, доживе све лепоте наше земље Србије! Подршку малим глумцима пружио је дечији хор са још једном нумером под називом „Земља“ коју такође изводи група Чаролије. Учитељи који су учествовали у креативном раду са децом трудили су се да код ученика развију осећај одговорности и љубави ка свој деци света, као и да их науче да поштују туђе, а негују своје националне вредности. Током припреме приредбе ученици су били веома мотивисани  и жељни да на што маштовитији начин дочарају своју улогу. Међу децом је владала велика еуфорија, а при самој реализацији и обострано задовољство јер смо заједно обавили један наизглед лак али веома озбиљан задатак.

Наташа Пејовић

28/05/2017 · 2:08 pm

Излет, 20.06.2016.

Ђачко предузетништво

После веома успешног Ускршњег вашара, организованог у априлу 2015. године, учитељи у Малој Иванчи су планирали сличне активности и за ову школску годину кроз пројекат Ђачко предузетништво. Активности су подељене у два дела. Први део пројекта је реализован у марту 2016. и завршен је Ускршњим вашаром и Ускршњим часом 30. марта 2016. Други део  се реализовao у мају поводом Дана школе.

Ученици су били веома мотивисани за рад, јер је један од циљева активности прикупљање средстава за извођење једнодневног излета по избору ученика. Вашар је био успешан.

Прикупљена су средства и створени су услови за реализацију излета до Београда. Ученици су прво посетили позориште Душко Радовић, где смо у оквиру репертоара гледали представу „Сан летње ноћи“. Посету граду наставили су обиласком Зоолошког врта, где су разгледали многобројне животињске врсте. Бео зоо врт је градски зоолошки врт града Београда. Налази се у центру града, подно тврђаве Калемегдан, на простору који је познат као Мали Калемегдан. То је први Зоолошки врт у Србији, али и најмодернији. Ученици су се сликали поред симбола ЗОО врта шимпанзе Самија, а допао им се и Муја који је најстарији алигатор у заточеништву, слоница Твиги, бели лав и многе друге животиње.

Ово је било још једно лепо дружење учитеља, деце и представника родитеља који су са нама ишли.

Belgrade-zoo-mapa-2015

22/06/2016 · 2:23 pm

Нови Сад, Сремски Карловци, Стражилово-2016.год

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Ученици нижих разреда дана, 3.06.2016.године ишли су на екскурзију у оквиру које су обишли Нови Сад, Сремске  Карловце и Сражилово.

Прво су стигли у Дино парк у Новом Саду који се простире на површини 1,7ha. Садржај је конципиран да обухвата едукативни, културни и забавни карактер. Ученици су разгледали 24 реплике из ере Мезозоика о којима су више сазнали од водича. Поред изгледа, величине, ученици су сазнали како је изглеао живот у то доба и како су ове животиње нестале. Реплике диносауруса могу да се покрећу и испуштају звук, што је још више допринело целокупном доживљају.

Dino-Park-Novi-Sad-Family

Пуни утисака, попели смо се на Петроварадинску тврђаву изграђену на десној обали Дунава. Обишли смо сат, препознатљиви знак тврђаве. Посебност сата су велика казаљка која показује сате, а мала минуте, јер су ѕа бродове са Дунава видљиви из далека.

Сремски Карловци били су следећа дестинација. Град је сачувао известан број грађевина из 18.века. Посетили смо Саборну православну цркву, средишњи градски трг где смо видели чесму „Четири лава“. Постоји предање да ће се свако ко попије воде са ове чесме једном вратити у Сремске Карловце и ту се венчати.

Излет смо завршили на Стражилову  најпознатијем излетишту у оквиру Националног парка Фрушка гора, удаљено 4 km од Сремских Карловаца. Захваљујући слави и значају Бранка Радичевића, чувено је ђачко стециште и место јединственог песничког ходочашћа.

На екскурзији

У петак смо ишли на екскурзију у Нови Сад. Аутобус је био тако леп. имао је седишта са појасом и завесама. Имали смо где да закачимо своје ранчеве и јакне. Пут није био дуг, возили смо се два сата. Имали смо водича који нам је објашњаво где пролазимо.

У Новом Саду прво смо отишли до Дино парка.Ту смо видели разне врсте диносауруса. сазнали смо чиме су се хранили и како су изгледале борбе против других диносауруса. Било нам је занимљиво када смо се сликали у јајету. Затим смо видели тираносуруса- рекса који је имао дугачак врат 12 метара. Дошли смо до велике змије која се увијала око једног дрвета. сви диносауруси били су од гуме. Ту нам је било прелепо, али смо морали да идемо даље.

Отишли смо на Петроварадинску тврђаву. сликали смо се испред великог сата који је био важан за бродове. После шетње отишли смо у Сремске Карловце. Ту смо видели фонтану четири лава и једну велику цркву. Када смо у њу ушли учитељица нас је сликала на чудним столицама.

Био је то прелеп дан који ћу увек памтити.

Катарина Козић

04/06/2016 · 11:14 am

„Школа некад и сад“-Дан школе, 2016.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Погледајте најновији број школског часописа „Чаролије“ и ликовне и литерарне радове I/1.

20160525_084426

ČAROLIJE_24

25/05/2016 · 6:20 am

Ускршњи вашар

У оквиру пројекта Васкршњи час, нашу школу посетио је Епископ шумадијски Господин Јован. Ученици са својим наставницима припремили су адекватан програм у којем су учествовали  ученици првог и трећег разреда. Затим су сгоси, ученици и родитељи посетили Васкршњи вашар који је организован у школском дворишту.

Припрема за реализацију вашара трајала је три недеље.Учитељи су организовали четири радионице са родитељима, где су родитељи  показали велику мотивисаност и спремност да помогну овој акцији. Поред радионица ученици су на часовима редовне наставе и ваннаставним активностима израђивали предмете. Тако су током три недеље рада, настали веома лепи предмети за декорацију просторија: магнети,  флаше у тегле урађене декупаж техником, слике урађене на плочицама, кућице од дрвета, корпице од пластичних кеса, различите корпице, кутије, кућице настали плетењем од папира новина, декоративни бицикл од папира, од вунице корпице, торбе, таписерије, клупице од дрвета, украшене кутије различитим дечијим мотивима, колаче…

Циљ вашара је прикупљање средстава за извођење једновнегог излета по избору ученика, промовисање рада школе, укључивање родитеља у рад са децом, приближити ученицима ускршње обичаје

Ово је била прилика да будемо добри домаћини свима онима који су желели да овај дан проведемо у дружењу.

02/04/2016 · 1:54 pm

Приредба поводом 8. марта

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Приредба поводом 8.марта, Међународног дана жена, одржана је у сали Дома културе у Малој Иванчи. Ученици нижих разреда приказали су програм који су припремали на часовима српског језика, музичке и ликовне културе и слободних активности.
Програм приредбе био је интересантан, а присутне су биле маме, баке, али и понека тетка и сестра. Ученици су извели колажни програм, састављен од краћих рецитација, драматизације занимљивих текстова, песама и играчких тачака.
Циљ приредбе је да ученици покажу своје могућности, таленте и способности, као и подстицање јавних наступа.

18/03/2016 · 5:22 pm

Учитељи: Гордана Косанић, Синиша Босић, Наташа Пејовић и Сандра Пајић
Одељења: I/1, II/1, III/1, IV/1
Датум: 12. 11. 2015.
Ученици нижих разреда заједно са својим учитељима организовали су радионицу под називом У свету бајки.
На самом почетку ученици су решавали скривалицу. Иза сваког од девет понуђених поља налазила су се питања путем којих су ученици поновили раније стечена знања о бајкама и њиховим основним карактеристикама. Након успешно решене скривалице, као коначно решење, пред ученике се указала слика Успаване лепотице.
Уследило је гледање истоимене бајке у виду цртаног филма, а по чијем завршетку је извршена анализа. Ученици су истицали главне и споредне ликове, тумачили њихове особине, уочавали стварне и нестварне догађаје и заједнички формулисали поруке.
Препустивши се свету чаролије, могућег и немогућег, заједно са својим учитељима приступили су изради дворца и дворана. Пре почетка рада ученици су подељени у групе од којих је свака имала одређени задатак (припрема потребног материјала, бојење и сл.). Од материјала користили су картонске кутије, колаж папир, бојанке и разноразне украсе.
Као резултат данашњег рада настали су маштовити радови који ће красити просторе наших учионица. Ученици су били одушевљени активностима дана и пожелели да у скорије време организујемо дан налик овом.
Сандра Пајић

15/11/2015 · 10:40 am

Minicity – Креативни дечији град

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Када смо кренули у Минисити, био сам узбуђен и једва сам чекао да стигнем.
Попели смо се лифтом и угледали град као из бајке. Пожелео сам одједном све да испробам, сва занимања су ми привлачила пажњу. Ишао сам из просторије у просторију. Био сам опасни полицајац који зауставља и проверава све аутомобиле, пилот који управља авионом, модни креатор који ствара нове и чудне моделе. Највише сам се задржао у просторији где су радили молери и пекари. Као молер, обукао сам униформу, узео четке и боје и бојио платно испред себе. Као пекар, могли смо да продајемо пециво, торте и колаче. могли смо и да месимо тесто, што нам је било још занимљивије, зато што је тесто било право. Од њега смо правиили разне облике и настајала су чудна пецива.
Пуни утисака вратили смо се кући.
Стева Секулић IV1
Ниједан излет није био као овај. Када нам је учитељица рекла да идемо у Минисити, нисмо знали шта је то. Рекла нам је да се ту можемо упознати са разним занимањима. Дан пред полазак био сам узбуђен и нисам могао да спавам. Размишљао шта би могао да будем и да ли ћи све успети да стигнем. Када сам видео колика је зграда Београђанка, где треба да идемо, прво сам питао да ли има лифт. Лифтом смо се попели и угледао једну прелепу велику просторију. Дрхатао сам од узбуђења. Нисам могао да одлучим шта ћу све бити, па сам кренуо редом. Све ми се допало, али бих ипак издвојио посао водитеља. Са другарицом сам водио емисију, тема је била нестала принцеза. Нешто слично смо радили у школи.