Пројекат: Гласно читање

Програм пројекта се одвијао кроз следеће активности:

 

  1. Читање

ЦИЉ: Развој вештине читања и разумевање прочитаног.

Ученици су, након обрађених штампаних слова читали  своју прву књигу.У свесци за лектиру бележили су најбитније (тема, место радње, кратак садржај, илустровали се део по жељи и на крају оценили књигу бојећи толико звездица, колико им се допала прочитана књига).У школи су у краћим цртама износили садржај и на тај начин препоручивали својим другарима да и они прочиатају. Посебни смо разговарали зашто је важно читати (док читаш можеш да се опустиш, машташ, смејеш, путујеш, сазнајеш,истражујеш..)

 

  1. Читање басни -ученици су се прво упознали са појмом басна, користећи презентацију урађену у алату storyjumper  https://www.storyjumper.com/book/read/81452525/5e9312a5c3c71?fbclid=IwAR1iBSyFqSUWbqTEfgwdjwIvfj6DQagx_FyDxJxKb_CyxSLT_h-Ajf0Uvj0
  2. Затим су ученици одабрали басну коју желе гласно да прочитају на часу.  Након сваке прочитане басне разговарали смо шта треба сваки ученик да поправи да би још изражајније читао и на шта све да обрати пажњу.

Разговор о прочитаним баснама:

  • Који би лик из басне желео да будеш ?
  • Коју би поруку посебно издвојио?
  • У неколико реченица објасни шта си научио читајући басне и како то може да ти помогне у животу.

4.  Издвајамо особине животиња у баснама Ученици добијају слику животиње, а они поред слике треба да упишу особине животиње коју су добили.

5. Израда паноа

Оставите коментар

Објављено под Тематска настава

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s