1. активност – Пројекат смо започели причом како је настала музика.Проналажени су разни одговори и објашњења, али најреалније теорије се заснивају на цртежима пронађеним по пећинама, остацима најранијих музичких инструмената и проучавању племенских заједница које и данас живе на најнижем ступњу развоја у Африци, Јужној Америци, Аустралији…Сматра се да је музика настала имитирањем звукова из природе, хук ветра, удар грома, цвркут птица…Прве инструменте људи су правили од материјала који су проналазили у природи као што су кост, рогови, камење, шупља стабла…
2.активност – Истраживачки рад, ученици истражују код куће ко је био Карл Орф, шта је радио. Следи извештај на часу.
3. Ученици се упознају са ритмичким инструментима гледајући презентацију, разговарају смо о изгледу инструмента и основним карактеристикама, као и о покретима који су потребни при свирању.
4. Израда ритмичких инструмената од материјала из окружења
5. Свирање на ритмичким инструментима које су ученици сами направили
6. Затварање пројекта – разговор о томе шта им је је било најзанимљивије у процесу израде инструмената, да ли су имали потешкоће у прикупљању материјала…