Пројекат: Моја прва књига

С пуно жеље и воље кренули смо са првим пројектом који је трајао 4 недеље. Кренули смо са пројектом под називом Моја прва књига. Циљ нам је био да ученици развију интересовање за читање, да се што више друже са књигама и да на крају направе своју сликовницу.

Активноси у оквиру ОТВАРАЊА пројекта: Разговор о сликовницама

Активност 1:Шта знамо? Сликовница је књига од папира; У њој се налазе слова и слике; У њој се налазе приче;Има много слика, а мање слова

Шта желимо да знамо?Како настају приче? Где се могу причати приче? Где се могу наћи књиге?

Активност 2: Следи активност ДА ВАМ ПРЕДСТАВИМ ОМИЉЕНУ КЊИГУ... Ученици показују своје књиге, сликовнице . Нека од питања за разговор: Од кога сте добили књигу? Којим поводом? Да ли се књиге могу позајмити? Где?

Ученици показују своје сликовнице и причају омиљену причу из ње.

Активноси у оквиру РАЗВИЈАЊА пројекта

Активност 1: Припрема за посету библиотеци, разговор о култури понашања у библиотеци

ПРАВА ОБАВЕЗЕ
Имам права да користим књиге из библиотеке

Имам право да бирам шта ћу читати

имам право да разгледам књиге

Имам право да питам библиотекарку коју књигу да ми препоручи

Могу да прочитам часопис и прелистам енциклопедију

Да вратим књиге на време

Да не цепам и не шарам

Не подвалчим редове

Не савијам листове

Враћам књиге на време, морају и други читати

У библиотеци морам бити тих и не ометати друге

Не смем јести и пити док сам у библиотеци

 

 

Активност 2: Посета библиотеци

Библиотекар представља шта се све налази у библиотеци, ученици разгледају књиге. Библиотекарка чита краћу причу, а затим следи краћи разговор о прочитаном. Остатак времена ученици проводе бирајући сликовнице, енциклопедије, књиге о животињама. Из библиотеке су изашли са осмехом на лицу и жељом да што пре науче слова и врате се, како би узели књигу на читање

Активност 3: Бирамо најдражег песника

Одабрали смо песме Јована Јовановић Змаја. Ученици су погледали презентацију која говори о животу песника, а затим смо  читали његове познате песме и водили краћи разговор о њима. Затим су ученици   илустровали  стихове. На крају певају омиљене песме.

Активност 4: И ја причам причу

Радећи у групи, ученици секу сличице по свом избору, а затим слажући сличице саастављају приче, сваки пут другачије, зависно од распореда сличица које су изложене.Ученици у свескама цртају своју причу.

Активност 5: Израда сликовнице

На часовима СОН-а, причали смо о карактеристикама јесени, променама у природи, а на часу ликовне културе ученици су на различите начине приказивали јесен. Тако је наастала сликовница под називом ОСЕЋАМ, ВИДИМ И ЧУЈЕМ ЈЕСЕН

Активноси у оквиру ЗАТВАРАЊА пројекта

Активност 1: Презентација добијених резултата и продукта уз штафетно причање од стране ученика. Приказ сликовнице у електронском облику.

Активност 2: Рефлексија о пројекту и евалуција

Посматрање, упоређивање, процењивање, разговор су  одабрани као инструменти којима ученици вреднују друге и себе.

Advertisements

Ostavite komentar

Objavljeno pod За родитеље, Наше слике, Тематска настава

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s