8. март

Ове године празник мама, бака, свих жена прославили смо на мало другачији начин.  Tако је у нашој школи било веома весело и забавно.Дружење је обухватило  више различитих активности.

Први део – спортске активности у школском дворишту. Маме су учествовале у игри „Између четири ватре“, а затим је направљен полигон где су показале своје умеће вођења лопте између чуњева, провлачење кроз обруч и прескакње вијаче. Све је то било јако забавно и за децу и за маме.

Други део активности наставио се у учионици под називом „Колико се познајемо?“

  1. СПОРАЗУМЕВАЊЕ БЕЗ ГОВОРА

Жедан сам, дај ми воде!

Љут сам, хоћу да се свађам стобом!

Гладан сам, дај ми да једем!

Тужан сам, хоћу да плачем!

Срећан сам, добио сам нову играчку!

  1. Поделите неки срећан тренутак који вам се десио у кући или школи.
  2. Испричај неки догађај када си морао да се извиниш мами.
  3. Испричај када је мама погрешила и није била у праву.
  4. Испишите 5 ствари које Ваше дете воли.
  5. Испишите 5 ствари које Ваше дете не воли да ради.
  6. Издвојте 3 ствари које Ваше дете највише жели.
  7. Највећи успех Вашег детета.
  8. Издвојте 3 врлине и 3 мане Вашег детета.

Трећи део- креативни део, где су маме са својом децом од папира у боји правиле своју шаку и шаку детета, исписивали поруке. Из ове радионице изникли су лепи радови који су се нашли на заједничком паноу. Маме су показале колико је лако и лепо радити са децом.

Утисци су били веома позитивни, сви су се сложили су се да је данашње дружење било другачије, занимљивије и креативније.

Мишљење родитеља о протеклом дану:

Радионица која је организована поводом 8.марта била је јако лепо осмишљена. Спортски дио је био пун погодак. Сви смо се лијепо забавилииако је физичко некима од нас болна тачка (мислим на себе). Требало би нас чешће тако организирати. И остатак радионице био је јако лепо осмишљен, како за децу тако и за родитеље. Игра у којој смо проверавали колико познајемо своју децу свима је измамила осмјехе Све у свему, било је то једно лијепо и другачије дружење.

Јелка Ширник

Била сам пријатно изненађена. Није  било као свака радионица до сада, да седимо у учионици и радимо са децом. Прво смо са децом, у школском дворишту, играли „Између четири ватре“. Било је супер, јер играм први пут. После смо имали полигон са разним препрекама. Показале смо деци да нисмо ни ми маме тако споре. Потом смо ушли у учионицу. Одиграле квиз и украсили своје и дечије дланове.

Супер је осмишљено. Мислим да је овај начин дружења са децом лепши и бољи. Деца су била срећна и задовољна као и маме.  Само тако наставите!

Милена Јовановић

 

Ostavite komentar

Objavljeno pod За родитеље, Тематска настава

Ostavite odgovor

