НЕЋУ ДА БРИГАМ, ХОЋУ ДА СЕ ИГРАМ

Дечија недеља обележена је дружењем ученика нижих разреда. Циљ нам је био да сваки дан, покажемо што више игрица ученицима , којимa би могли да испуне слободно време код куће или време на одмору у школи. Да  ученици из другог угла виде школу, као место где могу да покажу  своје различите способности и сналажљивост. Да кроз игру науче да побеђују и губе.

ПРВИ ДАН: Ученици су се упознали са циљем обележавање Дечије недеље. научили су да је традиција обележавања Дечије недеље у свету и код нас веома  дуга. Први пут код нас је одржана 1934. године, а од 1987. године је уведена Законом о друштвеној бризи о деци, и одвија се сваке године у првој пуној недељи октобра. Њен циљ је да укаже на стварни положај детета и младих у друштву, да скрене пажњу на дете као носиоца права да одраста у што бољим условима у породици, локалној заједници и друштву у целини.

Затим су ученици погледали презентацију са овог блога. Након сваког прегледаног слајда, ученици су тумачили прочитано, развијали причу, наводили примере из свакодневног живота.

ДРУГИ ДАН: Активности су се одвијале у школском дворишту.

ИКС-ОКС, на бетону нацртан је квадрат подељен на девет једнаких поља, у која ученици треба да стављају лоптице, с циљем да у истом реду или дијагонално поређају исте боје.

20161004_130120 20161004_130213

НАБРАЈАЊЕ У КРУГУ, ученици стоје у кругу различитих боја, при сваком померању набрајају предмете, воће, поврће..Победник је ученик који остане последњи у кругу.

20161004_131515 20161004_132038

МУЗИЧКА ИГРА, формирају се две екипе (девојчице и дечаци),ученицима се зада задатак да припеме песму у којој се помиње школа, другарство, воће и почиње надметање.

20161004_132643 договор екипе дечака

ЦРТАЊЕ ШКОЛСКОГ ДВОРИШТА, последња активност другог дана Дечије недеље.

ТРЕЋИ ДАН: Посебно занимљив и интеренсантан дан за ученике, поготово што први пут организујемо  игру  „Потрага за закопаним благом“. Опис се налази у датом прилогу.

СКРИВЕНО БЛАГО-1

СКРИВЕНО БЛАГО -2

20161005_162707 20161005_163516

ЧЕТВРТИ ДАН: Ученици су од куће донели направљене шешире, где је сваки разред имао своју боју. Други разред је имао жуте шешире и жуте мајце.Сваки разред је спремао своју кореографију на одабрану музику, да би на крају одиграли заједнички плес.

20161006_152329

20161006_154649

20161006_152941

ПЕТИ ДАН: Временски услови нам нису дозволили да реализујемо своје планове и проведемо време у школском дворишту, већ смо били принуђени да за ученике организујемо игрице у учионици.Прва игрица била је “ Ко сам ја“. На папиру смо исписивали имена личности који сви ученици знају. Задатак игре је да ученик који на леђима има прикачен папир са именом одређене личности или именом животиња или делови тела, поставља разноврсна питања публици како би погодио ко је.

20161007_15333120161007_153151

Друга игра, „Занимљива географија“такмичење између дечака и девојчица. Ко ће пре и тачније попунити ред са задатим словом.

20161007_160006

 Евалуација- на крају ученици су урадили пано, који по данима показује њихове активности у току недеље, приказане помпћу мапе ума.

20161012_133804

Advertisements

Ostavite komentar

Objavljeno pod За родитеље, Наше слике

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s