Златибор – април, 2016.

Ове школске године настава у природи реализована је на Златибору у одмаралишту “Домаћи кутак“у периоду од 22. априла до 28.априла 2016.године .

Временске прилике током боравка на Златибору биле су различите од сунчаних дана до периода са слабим снегом, што је посебно обрадовало ученике. Боравак смо преко дана испунили дугим шетњама и спортским активностима. Обилазили смо позната излетишта и фарму са животињама где су ученици могли да јашу коње. Вечерње анимације биле су разноврсне и занимљиве ученицима, тако да су у њима радо учествовали. Организован је излет до Мокре Горе, који је по речима ученика био занимљив, много тога су видели, посебно им се допао филм који су гледали везан за екологију.

Циљ и садржај програма наставе у природи реализован је у потпуности.

Утисци са Златибора

Био је петак. Напокон је дошао и тај дан. Са школом сам ишла на рекреативну наставу, на Златибор. Пут је био дуг, али веома леп. Када смо стигли ушли смо у своје собе. Ту сам била са својим другарицама из разреда. После смо изашли да прошетамо. Сви смо се одушевили како је лепо. Видели смо разна места, као што је центар Златибора, прелепо језеро, пуно хотела и четинара, Дрвенград, скијалиште Торник. Обишли смо и Пастув. То је место где има пуно животиња. Највише ми се свидело када смо ишли на ранч. Тамо смо јахали коње. Коњи су моје омиљене животиње.То је за мене најлепши доживљај са Златибора. Док сам јахала коња била сам пресрећна. То је нешто што сам одувек желела.

Марија Јовановић

20160423_204030 20160505_141429

На рекреативној настави били смо на Златибору. Обишли смо многа лепа места. Шетали смо до Краљевог језера. Код њега смо се сликали. Његова лепота нас је одушевила. Поред језера седели смо на клупицама и одмарали.

Свако вече имали смо дискотеку. Аниматори су били Ана и Љуба. Лепо смо се облачили, правили различите фризуре и шминкали се. Једна игрица је била брзо облачење и свлачење, затим Музичко колено, плесали смо са балонима. Дивно смо се забављали.

Ишли смо и на игралиште. Седели смо на клупама да се одморимо, а после смо се играли између две ватре. Ту је било доста, клацкалива, пењалица и љуљашки.

Били смо и на Мокрој Гори. Ту смо у боскопу гледали филм о очувању  природе. Сликали смо се испред  једног старог аута, затвора и у возу.

Били смо и на ранчу. Јахали смо коње и седели у украшеној кочији.

На Златибору ми се све свидело. Волела бих поново да идем.

Симонида Марковић

20160426_170246

 

Дошао је тај дан када смо требали да кренемо на Златибор. Мама и тата су ме довели до школе да ме испрате.

Сва деца су ушла у аутобус и радовала се што крећемо. После дугог пута најзад смо стигли. Тамо смо се сместили у своје собе и после краћег одмора кренули у шетњу.

Златибор ми се много свидео, тамо сам видела много лепих ствари. Највише ми се допало језеро, Мокра Гора, Пастув и сва природа која је јако лепа. Дани су нам пролазили у разгледању Златибора, а увече смо ишли у дискотеку. Свако вече смо имали различите игре.

После шест дана дошло је време да кренемо кући. Иако ми је тамо било лепо, била сам срећна што ћу ићи кући, јер су ми моји родитељи пуно недостајали.

Ипак бих волела да се ово све понови јер ми је било лепо са мојим другарима.

Софија Милићевић

20160426_165835

20160509_162941 20160509_163056

20160509_163102

Ostavite komentar

Objavljeno pod За родитеље, Наше слике

Ostavite odgovor

