Minicity – Креативни дечији град

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Када смо кренули у Минисити, био сам узбуђен и једва сам чекао да стигнем.
Попели смо се лифтом и угледали град као из бајке. Пожелео сам одједном све да испробам, сва занимања су ми привлачила пажњу. Ишао сам из просторије у просторију. Био сам опасни полицајац који зауставља и проверава све аутомобиле, пилот који управља авионом, модни креатор који ствара нове и чудне моделе. Највише сам се задржао у просторији где су радили молери и пекари. Као молер, обукао сам униформу, узео четке и боје и бојио платно испред себе. Као пекар, могли смо да продајемо пециво, торте и колаче. могли смо и да месимо тесто, што нам је било још занимљивије, зато што је тесто било право. Од њега смо правиили разне облике и настајала су чудна пецива.
Пуни утисака вратили смо се кући.
Стева Секулић IV1
Ниједан излет није био као овај. Када нам је учитељица рекла да идемо у Минисити, нисмо знали шта је то. Рекла нам је да се ту можемо упознати са разним занимањима. Дан пред полазак био сам узбуђен и нисам могао да спавам. Размишљао шта би могао да будем и да ли ћи све успети да стигнем. Када сам видео колика је зграда Београђанка, где треба да идемо, прво сам питао да ли има лифт. Лифтом смо се попели и угледао једну прелепу велику просторију. Дрхатао сам од узбуђења. Нисам могао да одлучим шта ћу све бити, па сам кренуо редом. Све ми се допало, али бих ипак издвојио посао водитеља. Са другарицом сам водио емисију, тема је била нестала принцеза. Нешто слично смо радили у школи.
Драган Васиљковић IV1

Ostavite komentar

13/05/2015 · 3:43 pm

Ostavite odgovor

