ТЕМАТСКА НАСТАВА – СПОРТ

unnamed

ОПШТИ ПОДАЦИ

ШКОЛА: ОШ“Милорад-Мића Марковић“, Мала Иванча
РАЗРЕД: II/1, III/1, IV/1
ДАТУМ: 25.10. 2014.
УЧИТЕЉИ: Наташа Пејовић, Ксенија Илић и Гордана Косанић

МЕТОДИЧКИ ПОДАЦИ

НАСТАВНЕ ЈЕДИНИЦЕ:  Музичка култура – Обрада песме по слуху „Ми смо спортисти“
Физичко васпитање – Предавање на тему „ Врсте спорта“
Слободне активности – Израда паноа
ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ:  3 школска часа
ТИП ЧАСА: Комбиновани: обрада, утврђивање, стваралаштво
ОБЛИК РАДА: индивидуални облик рада,  групни облик рада
НАСТАВНЕ МЕТОДЕ: дијалошка, илустративно-демонстративна,
метода практичних радова
НАСТАВНА СРЕДСТВА: Презентације, апаратура за пуштање презентације, хамери, прибор за цртање, лепак
СПЕЦИЈАЛНИ ОБЛИК НАСТАВЕ:Интегративно учење
ЦИЉ: указати на значај бављење спортом и улогу у психофизичком развоју ученика и примену спорта у слободном времену

ЗАДАЦИ ЧАСА: Образовни
Ученици стичу знања о техникама следећих спортова: фудбал, кошарка, рукомет, тенис и одбојка
Обрада песме по слуху, извођење песме певањем
Васпитни и функционални
Развој правилног односа према здрављу, стварање навика и знања о томе шта, како, колико и зашто треба вежбати
Формирање морално-вољних квалитета личности
Стварање услова за социјално прилагођавање ученика на колективан живот и рад

1. Активност  – Музичка култура

Обрада песме по слуху – „Ми смо спортисти“


2. Активност – Физичко васпитање

Ученици гледају филм „Први тренинг“, који обухвата следеће садржаје:

Елементи технике фудбала – ударац по лопти, вођење лопте, примање лопте, дриблинзи, одузимање лопте

Кошарка положај руке код шутирања, додавање, вођење лопте, одбрана

Техника одбојке – одбијање лопте прстима, одбијање лопте чекићем, сервиси, блокирање

Техника рукомета – држање лопте, хватање лопте, додавање лопте, вођење лопте

Тенис – држање рекета, основни став, рад ногу, праћење лопте и ударци рекетом.
Основни ударци у тенису – форхенд и бекхенд

Кроз разговор са ученицима, након одгледаног филма, могу се извући следећи закључци да бављењем спортом има следећи значај:

Различита физичка вежбања, а нарочито игре, којима се деца толико баве, повољно утичу на умни и интелектуални развој. Под у тицајем кретања побољшава се рад великог мозга и нервног система, код деце се ствара добро расположење и сви витални процеси у организму протичу активније.
Физичко вежбање потпомаже развој важних кавалитета као што су пажња, тачност,дисциплина и упорност.
Под утицајем различитих игара код деце се
формирају позитивне црте карактера и уграђује се снага воље

3. Активност

Ученици на основу свог интересовања према одређеном спорту, бирају место где се налази назив тог спорта и на тај начин се формира 5 група.

Групе узимају потребан материјал, праве договор у оквиру групе и врше поделу задужења. Задатак сваке групе да представе цртежом одабрани спорт ( шта је потребно за бављењем тим спортом, на каквом се терену игра…)

Рад у групама

4. Активност

Извештај група – вођа групе представља рад своје групе, објашњава шта су урадили и каква је активност чланова групе била у току рада.

5. Активност
Евалуација – Ученицима су се допале активности у току дана, коментари су били сви позитивни, истицали су да им се допао рад у групи и да тако доста добро фукционишу. Критични су и објективни при анализи рада чланова своје групе. Да је дан био успешан, говори и предлог теме од стране ученика за следеће дружење.

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

Advertisements

Ostavite komentar

Objavljeno pod За родитеље, СОН/Природа и друштво, Тематска настава

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s