Заједнички часови – октобар, 2014.год

Ovaj prikaz slajdova zahteva javaskript.

ОПШТИ ПОДАЦИ:
Школа: ОШ “Милорад Мића Марковић“
Место: Поповић
Учитељи: Учитељи других и четвртих разреда
Разред: 2. и 4.
Наставне јединице и тип часа: Српски језик – Драмски текстови – утврђивање
Ликовна култура- Израда лутака
Облик рада: Групни, фронтални, у пару
Наставне методе: текстуална, илустративна, метода сценске комуникације ,кооперативна, радионичарска, интерактивна
Наставна средства: Читанке, текстови драматизација, маказе, лепак, лутке на штапу, параван, колаж папир, крпице, вуница
Специјални облик наставе: Интегративна настава са применом луткарства.
Корелација: Музичка култура

ЦИЉ ЧАСА:
Утврђивање драмских садржаја, дечије стваралаштво кроз хоризонталну и вертикалну повезаност градива из различитих предмета при чему се свим предметима посвећује иста пажња.
ЗАДАЦИ ЧАСА:

Образовни: Веће и организованије оспособљавање и подстицање ученика за израду и примену лутке у настави

Функционални: интеракција међу децом, примена стечених знања

Васпитни: Развијање љубави према друговима и хуманог односа међу децом
Развијање и унапређивање креативности као компонете личности код ученика
Развијање и унапређивање еманципације и социјализације личности ученика, емпатије, толеранције и хуманих ставова
Оспособљавање ученика за комуникацију ликовним медијима

Садржај рада:

Прва активност

Након поздрава ученика од стране учитеља и кратког дружења,
следи истицање циља часа: Израда лутака за позоришну представу
Учитељи дају инструкције ученицима на који начин ће се радити на предстојећем часу.
Формирање група.
Након анализе материјалa који су донели на час, ученици се подстичу да осмисле своју играчку за драматизацију коју су одабрали.
Друга активност:
Израда лутака и потребне сценографије за одабрани текст.
Учитељи прате рад ученика и пружају потребну помоћ.
Ученици поново читају текст у циљу вежбања улога, али и уочавања ликова и њихових карактеристика.
Трећа активност:
Извођење представа – представник сваке групе најави коју представу изводе, који ликови учествује и који ученици глуме. Након тога свака група одлази иза завесе и изводи представу коју су припремили.
Ученици других разреда су извели драматизацију следећих текстова:
II1- „Бео зуб-здрав зуб“, Ирена Златковић
II2- „Тужибаба“
II3- „Тужибаба“
Док су ученици четвртих разреда извели драматизацију следећих текстова:
IV1- „Три прасета“-Луција Тасић
IV2- „Чик погодите због чега…“-Добрица Ерић
IV3-„Чик погодите због чега…“-Добрица Ерић

Четврта активност:
Утисци деце о часу – разговор са библиотекарком.
Библиотекар школе врши интервју са ученицима, у којем се они представљају и износе своје ставове шта им се допало, а шта није. Развија се дискусија међу ученицима.
Задавање домаћег задатка: Сви ученици су добили исти задатак да напишу кратак састав о томе како су се провели у Поповићу на заједничким часовима

Шта су ученици рекли о данашњем дружењу?

                                                                                  ДАН У ДРУГОЈ ШКОЛИ

   Дан дружења са другарима из Поповића и Малог Пожаревца  нисмо могли да сачекамо. Били смо много нестрпљиви. Унапред смо знали да ће нам бити лепо. Пуно деце, мојих вршњака на истом месту.

   Дружење је почело заједничким прављењем лутака за луткарску представу. Свако од нас је донео потребан материјал и рад је увелико био у току. Ја сам правила пресе -Буцка. Прво сам узела картон и оловку и на картон нацртала прасе. После сам узела маказе и искроила прасе. После свега узела сам платно и залепила на прасе и тако га полако облачила. Сунђер сам залепила као нос. Била је то лепа лутка.  Када су сви завршили своје радове, почели смо да глумимо. Време је брзо пролазило. Осмех нисмо скидали са лица. Знојили смо се иза паравана, док су нам руке биле високо подигнуте држећи своје лутке.

   Волела бих више пута у току године да се састајемо са другарима из других места.

                                                                                                                                                              Тамара Трајковић

   Када смо отишли у школу у Поповић, прво смо седели и причали са другарима. Затим су нам учитељи објаснили шта данас треба да радимо. Подељени у групе, правили смо луткице за представу коју смо одабрали да се преставимо осталим одељењима. Ми смо правили три прасета, мама Гицу, лисицу и сову. Користили смо дрвене гранчице, стару одећу као крпице, лепак и картон. Било је пуно лепих луткица. Када је све било готово, глумили смо.

Свима је било лепо у Поповићу.                                                                                                   Марина Радосављевић

   Једног јутра кренули смо аутобусом у Поповић. Када смо стигли, лепо су нас дочекали. Дан пре него што смо кренули, договорили смо се шта ћемо правити. Када смо стигли цртали смо маске које ћемо користити за луткарску представу „Три прасета“. Ја сам цртао кућу, а унутра три прасета кји стоје на вртима и прозорима. Требао сам да представим место кде се одвија разговор прасића. А затим смо глумили. Мислим да смо могли боље да померамо лутке, али било је добро.

Мени се овај дан јако свидео. Једва чекам да идемо следећи пут.                                                  Давид Васиљковић

Advertisements

Ostavite komentar

Objavljeno pod Наше слике, Тематска настава

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s