Наши радови

САМО ДЕЦА ЗНАЈУ ШТА ЖЕЛЕ

   Деца имају хиљаде жеља.

   Моја је жеља да у школи будем одлична, да добијам петице и да ме ућитељица воли.  Жеља ми је да се играм са друговима у школском дворишту и да ми сви буду пријатељи. Волела бих да ми сви посвећују пажње и да се са мном друже. Не волим да сам сама, него са друговима и другарицама. Желим сви да буду здрави и срећни. да на мом лицу увек буде осмех. да свако вече легнем и устанем расположена. Сву срећу и љубав волим да поделим са свима. немам неке немогуће и неостварљиве жеље. Све је једноставно и може се остварити.

   Само осмех, љубав и срећа нас могу учинити срећним, па тако лако можемо остварити сваку жељу.

Тамара Трајковић

172 175

Основне боје                                                                   Изведене боје

МОЈЕ СРЦЕ

   Када некога волиш дарујеш му срце. И то срце никада не можеш добити назад. Када га некоме даш не питаш шта ће та особа учинити са њим. Зато добро пази коме га дајеш. Када ти се учини да не знаш шта да радиш, куда да кренеш ти послушај своје срце. У њему су скривени сви одговори како за радост и срећу тако за тугу и бол. Када некога волиш то не можеш видети очима, намирисати носем или чути ушима.. То не можеш додирнути или пробати да ли је слатко, слано, горко или кисело.

Срце ће нас обавестити, ознојити дланове и заиграти брже. И све што радите, радите срцем јер је срце главни орган љубави и истине.

Михаило Милетић

019 012

Линије

ДА ИМАМ МОЋ

   Да имам неку моћ уништио бих сво оружје овог света, да више никада не буде рата.

   Похватао бих све лопове и криминалце и све их одвео у затвор. За гладне људе направио бих огромну кухињу, а за децу најбоља игралишта и паркове. Уз помоћ моћи направио бих лек који лечи све болести. Изградио бих много кућа и станова за све људе који немају свој дом. Учинио бих да сва летовања, зимовања и екскурзије буду бесплатна за сву децу која немају пара да плате да иду.

   Тако би сви људи и деца,  у том мом свету били здрави, срећни и насмејани.

Михаило Милетић

020 166

    ЛАЖНО СУ МЕ ОПТУЖИЛИ

   Сваког дана проводим време са својом браћом и сестрама из фамилије. тако да увек може доћи до неспоразума и лажне оптужбе.

   Као и увек, ту је игра која је неизбежна свакога дана. Док сам се са сестром играла, наш млађи брат је негде отишао и смишљао неки несташлук. Увек са њима у игри ја попуштам, па сам овог пута исто урадила. Узели смо оловке и креде да се играмо учитељице. Моја сестра је кредом писала по фасади куће, а брат и ја смо били ученици. Тада се однекуд појавила њихова мама и почела је да виче и грди шта сам то урадила. ја сам рекла да то није моје дело, али сестра ме је лажно оптужила да јесте и свима испричала да сам ја то урадила. Много сам плакала јер је била неистина.

   Када је прошло неко време, знајући каква сам ја, схватили су да је то дело моје сестре, а не моје. тако је она на крају морала признати шта је урадила.

Тамара Трајковић

  163

МОЈЕ СРЦЕ

   Ја имам дечије срце и оно је добро. Моје срце ми служи да стичем нове другаре, да будем добар ђак и добар друг.

Да волим све добре људе на овој планети. Срце ми служи да чиним добра дела, да помажем и да понекад опростим. Увек ћу се трудити да моје срце остане добро и дечије, јер дечије срце је непокварено и зна само за љубав.

Вељко Глишић

IMG_4206 IMG_4207

Михаило Милетић                                                      Тамара Трајковић- Деца света

ЛАЖНО СУ МЕ ОПТУЖИЛИ

   Понекад нисмо свесни шта радимо и како се понашамо према другима у животу.

   Једнога дана отишла сам са породицом код своје сетре на рођендан. Било је лепо. Играла сам се, јела и наравно уживала са сестром и њеним пријатељима. Све је било лепо до тренутка када смо требали да се вратимо кући. Сестра ме питала да нисам случајно видела минђуше на столу. Пошто су сви другари отишли, једино сам ја остала сумљива. Наравно, минђуше су биле веома вредне. Они су рекли мојој мајци да сам ја то узела. Моја мама је рекла да никада ништа нисам украла, нити ћу украсти, али они наравно нису поверовали. Када сам дошла кући била сам много уплашена. Да сам их узела ја бих их вратила, али како да вратим када их нисам узела. Сутрадан је моја тетка звала и рекла да је сестра нашла минђуше испод стола. много ми је било криво што су ме тако брзо лажно оптужли.

   Никада нокога не треба оптужити за нешто што није видео, јер је то јако ружно.

Бојана Јовановић

164

ОПИС ЛИКА

   У мојој породици има шест чланова укључијући и мене, али морам издвојити једног члана, то је моја бака Мира-Мирослава.  Она ми помаже при учењу, брине се за нас троје и води нас у школу.

   Она има смеђе очи и сивкасту косу и педесет девет година. Увек је срећна и осмех јој стално краси лице. Она и ја се супер слажемо, када сам тужан, она ме орасположи као неком магијом. Увек стиже све на време да обави. Никако не знам како све постиже.  Пуно воли изненађења и не тражи пуно. Она је најбоља бака на свету и свако би је пожелео. Воли када смо мирни, а када правимо џумбус, она се наљути. Не воли да вичемо, пошто је тада боли глава. Када се нас троје потучемо, тада мора да нас грди. и ми је разумемо.

   Моја бака је најбоља на свету, она нас негује, учи са нама, она нам је све.

Давид Васиљковић

021 066

                                                Тамара Трајковић

Шума под снегом

Шумо, шумо, шумице

ти си драгуљ наш,

покрио те снежић

који пада цели дан баш.

Снег је пао, покрио је гране,

тако ће бити док сунце не гране.

Снег је пао, завео све стазе,

а животиње из шуме не излазе.

Вељко Глишић

IMG_4204

Шума под снегом

Дошла је зима и све се бели,

шума је сада под покривачем целим.

Са свих страна белина нека,

понека срна и веверица ретка.

Шумом се сада трагови виде,

стопе и шапе становника зиме.

Брзо ће проћи ова зима јака,

опет ће шума бити пуна сјајног зрака.

Тамара Трајковић

023IMG_4211

Марина Радосављевић                                            Стева Секулић

Ostavite komentar

Objavljeno pod За родитеље, Српски језик

Ostavite odgovor

