Дечија недеља 7-11. октобар 2013.

opop

ХУМАНА

Ово је песма за оне људе
који се труде да нас не буде.

Молим вас,
нека се свако роди
и видећемо куда то води:

Деца су лепа – бићемо лепши.
Деца су здрава – бићемо здрави.
Деца су добра – бићемо бољи.
Деца су весела – бићемо весели.

А зар то свако од нас не жели?

Нека нам деце буде ко кише –
богатији смо кад нас је више.

И зато молим све оне људе
који се труде да нас не буде
нека то мало забораве
нека се нечим хуманим баве.

Ако се ничег таквог не сете:
Предлога ево: РОДИТЕ ДЕТЕ!

469

PESMA O DECI

Upamti odrasli svete, molbu veliku do neba, daj zaštiti dete, detetu ljubav treba! Hocu da rastem zdravo, jer sam na ljubav navikao. Ja imam decje pravo da me ne dira niko!

Deca iz gradova, deca iz sela, crvana, zuta, crna i bela.Sve devojcice i momci, garavi raznih jezika i raznih naravi imaju pravo na zivot i nadu da rastu u miru i radu. Deca bogata deca sirota, nemirna, mirna, zeljna zivota.Nevina bica, radosna, ziva i bez iskustva i nikom kriva i radoznala, tiha ,sanjiva od drugih zavisna, vrlo ranjiva .Deca sita i deca gladna, deca paradna i deca radna. Sva deca kojoj nepravda smeta, nasa su deca buducnost sveta.

Nije da se hvalim, pred okom mi svice, iako sam mali ja sam ljudsko bice. Srce, dusu imam hrabrost i misice trazim, dajem, primam, ja sam ljudsko bice. Igra mi je hrana, igra mi je pice, lep sam sa svih strana, ja sam ljudsko bice

Imam pravo da zivim, imam pravo da disem, prirodi da se dicim ucim da citam i pisem.Pod nebom plavim il sivim pod suncem koje me grејe imam pravo da zivim da se igram i smеjem.

Za mene nema zime zato ne dizem galamu imam pravo na ime i pravo na mamu i tatu.Neka se cuje do mora ovo sto me muci danima, ja imam slobodu govora o svemu sto me zanima.Hocu da skresem u lice ko je kriv, a ko prav, ne volim smicalice imam pravo na stav.Ja zatim pravo imam da i danju i nocu pametne savete primam, a usvajam koje hocu.

ЗДРАВО !!!

Srpska-zastava СРБИЈА

HHH    TURSKA – MERHABA

images     ГРЧКА- ΥΓΕΙΑ

Flag_Spain   ŠPANIJA-HOLA

Italy_flag1 ITALIJA- CIAO

francuska_zastava_tportal_796976671

FRANCUSKA- BONJOUR

Svedska_zastava_995701769

ŠVEDSKA – HALLA

Ostavite komentar

Objavljeno pod Тематска настава

Ostavite odgovor

